دو شنبه 27 آذر 1389برچسب:, :: 3 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

فرزاد خواننده ی پاپ در فیلم سینمایی <<کنسرت روی آب>>به کارگردانی جهان گیر جهانگیری به ایفای نقش میپردازد

آخرین خبر و عکس ها از جدیدترین فیلم جهانگیر جهانگیری؛

"کنسرت روی آب"، در انتظار پروانه نمایش

کارگردان فیلم "کنسرت روی آب" خبر از ارسال فیلمنامه این فیلم به شورای سیاست گذاری ارشاد به منظور دریافت پروانه نمایش خبر داد.

جهانگیر جهانگیری کارگردان این فیلم به خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران گفت: فیلم سینمایی "کنسرت روی آب" به پایان تمامی مراحل ساخت و تولید رسیده و فیلمنامه آن برای دریافت پروانه نمایش به شورای سیاست گذاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه "کنسرت روی آب" مشکل خاصی از نظر داستان و فیلمنامه ندارد پیش بینی میشود که جواب شورای سیاست گذاری ارشاد پیرامون دادن مجوز به این فیلم برای اکران عمومی در سینماهای کشور حداکثر ظرف مدت دو هفته آینده اعلام شود.



فیلمنامه "کنسرت روی آب" نوشته اشرف غلامی بوه و فیلم داستان زندگی مردی میانسال و برادر رزمنده اس است که به علت حوادثی که در زندگی آنها روی می دهد همیشه آرزو داشته نتواند روزی خواننده محبوبی شده تا بتواند روزی خاص در خلیج همیشه فارس و بر روی عرشه کشتی کنسرت بزرگی را برگزار کند که برای رسیدن به این آرزو با مشکلاتی روبرو می شود تا اینکه .....

حمید لولایی، اکرم محمدی، فرزاد فرزین، حامد ملک، احمد پور مخبر، علی اوسیوند، ماندانا حیدری، زهره فکور صبور، نعیمه نظام دوست، پوراندخت مهیمن، فلور نظری، اسدالله یکتا، کیوان ملک مطیعی، رضا داودنژاد، هستی راد، حلیمه سعیدی از بازیگران حاضر در این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به اشرف غلامی؛ نویسنده، جهانگیر جهانگیری؛ کارگردان، محمود اکبری پرست؛ مدیر فیلم برداری، مهدی دارابی؛ صدا بردار، داریوش جهانگیری؛ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، شیرین شازده احمدی؛ طراح صحنه و لباس، امید گل زاده؛ گریم، هنگامه فرازمند؛ منشی صحنه، بهروز صادقی؛ عکاس، کوروش صرافها؛ آهنگساز، کاوه ایمانی؛ تدوین . محمد زارع؛ تصویر بردار پشت صحنه خواننده؛ فرزاد فرزین هستند.

 

 

 

 

 



دو شنبه 15 آذر 1389برچسب:, :: 3 بعد از ظهر ::  نويسنده : ستاره

در آخر کنسرت برج میلاد مقابل درب خروجی به همه یه کارت پستال این شکلی دادن!

 



30 آذر 1389برچسب:, :: 11 قبل از ظهر ::  نويسنده : ستاره

تو میری و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم

 

اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست <تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید>

 

 

شب یلدا مبارک



فرزاد*****شلیک*****فرزین
فرزاد فرزین
درباره وبلاگ

** سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدید. ** من یکی از طرفدارای پر و پا قرص فرزاد فرزینم و این وبلاگم مخصوص ایشون درست کردم هر اطلاعاتی از ایشون داشته باشم و تو این وبلاگ براتون میزارم و امیدوارم که مورد توجه شما دوستان واقع بشه جهت ارتباط با فرزاد فرزین میتونید به وب سایت شخصی ایشون سر بزنید اینم ادرسش: www.farzadfarzin.net *** اینم ایمیلش:farzad@farzadfarzin.com ****** راستی کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز است
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا وبسایت ما رو با عنوان ***فرزاد فرزین***و آدرس farzadfarzin.LoxBlog.ir لینک کنید
 بعد مشخصات لینک خودتو تو کادر زیر بنویس. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در وبسایت فرزاد فرزین قرار میگیره..





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 174
بازدید هفته : 292
بازدید ماه : 2016
بازدید کل : 203569
تعداد مطالب : 247
تعداد نظرات : 245
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

فال روزانه
دریافت همین آهنگ